2:216

Thursday 16 February 2012

result saya~~

bismillahirrahmanirrahim

penantian untuk semester ni
sudah berakhir..

Alhamdulillah ..




walaupun masih belum mencapai tahap dean list

tapi saya tetap bersyukur..

ini adalah hasil usaha saya..

bak kata sahabat saya...

sikit sikit lama lama jadi gunung..

hehe..



tapi jadual kuliah saya tiba tiba 
berubah..

kenapa ye ?

madah pun bertambah ni

huhuu.. :(

ape pun lili mesti kuat!

bukan semua orang dapat nikmat macam ni..

la yukallifullahu nafsan illa wus'aha..

insyaAllah 

i'll try my best !!

madah untuk silibus semester 3 bertambah lagi..

1.akhlak dan tasawwuf

2.fiqh muamalat dan jinayat

3.pemikiran kretif dan penyelesaian masalah

Allahuakbar..

ya Allah bantulah hambaMu ini..

jadual pun nampak semakin full..

tak dapat la saya nak balik kampung :(

sabar ye lili..

huu..

semangat untuk diri terus berjihad..

nak berjaya kena usaha..

kejayaan tak datang bergolek :)

insyaAllah ahad ni kembali ke usim..

isnin mula kuliah..



sepatutnya hari rabu dah balik sane tapi....

saya kan nakal

hehee..

jadi rabu depan la pulak jumpa doktor..

wait for me!

doakan kejayaan bersama tau..:)

selamat belajar

lillahi ta'ala

Allahu yubarik lakum




^.^














No comments:

Post a Comment