Saturday, 16 January 2016

anak anakku sudah besar


Assalamualaikum.......

tajuk entry kedua 2016
hehe
Lili dah ada anak?

wahhh

anak anak tadika kesayanganku

inshaAllah in future anak sendiri ye
doakan ye kawan kawan



jodoh belum sampai
Allah sembunyikan lagi

sabar ye
sikit je lagi :)
ramai yang tanya dengan siapa??
 jawapan nye..

ada rezeki dunia inshaAllah
jika rezeki akhrat
maka sama sama kita tunggu

rinduuuuunya dekat anak anak syurga
makin hari semakin membesar

rindunya ustazah celup ni nak jumpa
hehe

si kecil molek amani dah 6 tahun
ecah yang banyak cerita tu 
pun dah 6 tahun


syok dia pakai spec sazah..


bila la dapat jumpa kan
rindu nak pelukkkk
rindu nak cium anak anak manja ni

setahun lebih bersama pasti terasa sangat
main gaduh gaduh
buliiiiiiiii
hehe



rinduuunya
moga dalam jagaan Allah 
wahai anak anak kesayanganku

kenakalanmu membuat ustazah rinduu 
sangat..

rindu nak bancuhkan susu untuk kamil
dengan haikal
haikal!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kamu dah 6 tahun..
jangan minum susu lagi ye 
hihii






alahai kesayangan ni
macam macam kerenah mereka

kenangan yang tak akan pernahku
lupakan bersama mereka

Allah mendidikku erti sabar ketika 
bersama mereka

bukan mudah menjaga anak anak 
kecil
disini bermula tarbiyyah aulad



bagaimana terbentuknya generasi
akan datang akan dapat
kita lihat dari terdidiknya mereka
pada usia ini

Alhamdulillah anak anak disini
dididik mencintai Allah
dan rasul

sebelum tidur pasti ada yang meminta
untuk menceritakan kisah 
Nabi



semakin cerdik anak anakku :)
haihh gambar lama 
je yang ada..

wassalam :)













No comments:

Post a Comment