2:216

Tuesday 3 July 2012

eid milad

bismillahirrahmanirrahim




Alhamdulillah :)
syukur masih diberi nafas untuk 
bermusafir di bumi Allah
 2 julai 2012 genap umurku 21
huu dah besar kan?
pahit manis telah ku lalui
moga Allah terus memberi kekuatan 
buat hamba dhoif ni


kek chef as

cantik kan kek di atas ni
ni sahabat saya bagi
just post ni facebook
hee :)
kak dila kata lili dah jadi gadis!

terharu sangat sangat atas
doa doa yang diberi oleh sahabatku
mereka adalah sahabat dunia akhrat saya
friend forever till jannah ^^.
sayang antum banyak banyak!

"sahabat yang baik adalah 
sahabat yang sentiasa mengingatkan 
kita kepada Allah"


ayah bertanya padaku:
"umur angah dah 21 la ye?
hehe dah besar rupanya"

macam tak percaya 
dulu menangis pergi tadika
sekarang ni?
emmm...




ayah bawa pergi dinner
pada malam hari lahir saya
simple simple je
saya kata pada ayah yang 
angah tak nak kek tahun ni..
hehe :)

cukuplah sekadar doa mak ayah
untukku agar saya jadi anak solehah
dan mampu menjadi asset membawa mak 
dan ayah ke syurga
Allahumma amin

semakin meningkat umurku
semakin dekat dengan kematian
sesungguhnya amalanku terlalu sedikit
diriku terlalu banyak membazirkan masa 
dengan perkara perkara yang tidak berfaedah
maka ya Allah,,,
ampunkan hambamu ini :(




"wahai Tuhan ku tak layak ke syurgaMu
namun tak pula aku sanggup ke nerakaMu
ampunkan dosaku terimalah taubatku
sesungguhnya  Engkaulah pengampun 
dosa dosa besar.."






for someone i have never seen
you that exist in cyberspace
i'm very appreciate because you
remember my birthday even you dont wish
for me :)
jazakallahu khairan kasir..

"sayang sahabat semua kerana Allah"






2 comments:

  1. klu dpt kek tu btul2, xnk bg lili mkn..geram tgk comel..uish..nk kek;)

    ReplyDelete
  2. k.dila~kita share ye kek 2 dalam mimpi ;)
    kek akak buat lg sedap kan..nanti balik mlysia
    buatkan untuk kami tau :))

    ReplyDelete