2:216

Wednesday 27 July 2011

memberi amat membahagiakan =)


Alhamdulillah akhirnya siap juga create blog nie.walaupun tak cantik tapi buat permulaan ni biarla simple je..hehe
Niat hati dah lame nk create tapi mase tak mengizinkan. Syukur cuti sem nie dapat jugak menyiapkan

Hobi mase lapang saya suke membace blog kawan-kawan.memamg menarik !
Terlalu banyak ilmu yang saya perolehi..alhamdulillah
Satu malam saya terfikir, saya  hanya menerima ilmu-ilmu dari mereka. Bila pula giliran saya untuk MEMBERI ??..maka saya pun mula membuka ruang untuk saya berkongsi didalam  CERITA HATIKU nie..

“sharing is caring”

‘sampaikan walaupun satu ayat”

Saya bukanlah seorang yang hebat, saya juga hamba Allah yang teramat kerdil. Sekadar mahu berkongsi bersama kawan-kawan.

“memberi akan lebih membahagiakan dari menerima dengan syarat kita mestilah memberi dengan penuh kasih sayang..

Ukhwah itu indah jika semuanya kerana Allah…


Saya berharap mudah-mudahan percubaan mengungkapkan bicara hamba dhoif ini mendapat keberkatan dariNya…(^_^)
InsyaAllah…

No comments:

Post a Comment